۱۳۹۵ دی ۲۱, سه‌شنبه

ماجرای به قتل رسیدن رفسنجانی





خامنه اي به تنگنا رسيده بود و احساس خطر بيش از پيش داشته ، قدرت دو بعدي شده بود و خامنه اي با كشتن رفسنجاني مرتكب اشتباها فاحش شده چرا كه به تنهايي داراي داريت سياسي نيست  .
خيلي ها را بروش ايست قلبي كشتند ولي آنها داراي قدرت و تجربه سياسي كافي نبودند و مهمتر  اينكه از پشت پرده و دستهاي پنهاني نيز بي خبر !
پسر رفسنجانی در میان جمعیت بلند گفته که پدرش را کشتند. زیرا هاشمی با برخی از سران سپاه محرمانه دیداری داشته و چیزی نوشیده که در جا منجر به ایست قلبی وی شد. خامنه‌ایی اجازه کالبدشکافی نداده است اگرچه مهدی هاشمی خواهان کالبدشکافی در پزشکی قانونی می باشد.
نکته هبسیار مهم . همیشه تیم پزشکی رفسنجانی مانند سایه همراه وی بود. درست در همان لحظه دیدار محرمانه تیم پزشکی همراه رفسنجانی نبود!!!
مرگ آیت الله طالقانی درست همینگونه بود حتی بدن وی تاول زده بود با وجود اصرار فراوان بستگان وی دولت وقت اجازه کالبدشکافی نداد.
رفسنجانی در حالی مرد که هنوز پرونده ی قطور او بر زمین مانده است. میکونوس ، انفجار ساختمان یهودیان در آرژانتین، قتلهای زنجیره ای، قتل های دهه ی 60، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شرکت داشتن در  مرگ رجایی و باهنر و بهشتی و از سر راه برداشتن بسیاری از کسانی که سد راه رسیدن خامنه ای به قدرت بودند، توطئه چینی برای خانه نشین کردن منتظری ،  شرکت در مرگ احمد خمینی و مرگ خود خمینی به اعتراف پزشک خمینی، مرگ مشکوک پزشک معالج احمد خمینی، آوردن خامنه ای به تشکیلات خمینی و معرفی کردن او به خمینی. طولانی کردن جنگ خانمانسوز ایران و عراق با کمک خامنه ای، و دستور ترور ایرانیان مخالف در خارج از کشور مثل دکتر بختیار و فریدون فرخزاد بوسیله ی تیمهای فرنگی کارش و البته خیانتهای قبل از شورش 57.
بسیاری او را مغز متفکر سیاستهای رژیم میدانند. همگان میدانند بدون هاشمی و سیاست او رسیدن خامنه ای به قدرت امری محال بود. تک تک مخالفین خامنه ای با سیاست هاشمی یا از میدان زندگی خارج شدن و یا از میدان سیاست و یا مانند ری شهری و طبسی و دیگران امتیازهای ویژه ای گرفتند و به نفع خامنه ای کنار رفتند. و کسانی هم مثل منتظری با سیاست او خانه نشین شدند.
به این پرونده بیفزایید داراییهای میلیاردی او و خانواده ی پرجمعیتش و چپاول ثروتهای ایران توسط این دزد افسانه ای.
همه ی این پرونده ها بر زمین ماندند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر