۱۳۹۶ فروردین ۳۱, پنجشنبه

خامنه‌ای میگوید مردم باید قدر انتخابات را بدانند،و به این معنی است که حق مردم نیست

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در تازه‌ترین اظهارات خود درباره انتخابات پیش رو در ایران گفت «دشمنان» در صدد «خراب کردن» انتخابات هستند و این انتخابات باید گسترده برگزار شود.
علی خامنه‌ای در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش
علی خامنه‌ای در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش
خامنه‌ای چهارشنبه ۳۰ فروردین در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش گفت مردم ایران «در انتخابات احساس می‌کنند که کلید کارهای کشور در دست خودشان است و آنان هستند که عناصر اصلی کشور را معین می‌کنند.»
او با تأکید بر این‌که «همه باید قدر انتخابات را بدانند» خواهان برگزاری «انتخاباتی گسترده، با شور و شوق و نشاط، سالم و همراه با امنیت» شد و گفت چنین انتخاباتی «به کشور مصونیت بسیاری خواهد داد»
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد. نام‌نویسی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری از ۲۲ تا ۲۶ فروردین انجام شد و بیش از ۱۵۰۰ نفر در آن نام‌نویسی کردند.
خامنه‌ای همچنین نسبت به «مطالب وسوسه‌انگیز رسانه‌های دشمن و تلاش خصمانه آنان برای خراب کردن انتخابات» هشدار داد و گفت مردم در مقابل این حرکت عمل خواهند کرد.
رهبر جمهوری اسلامی گفت «دشمن» برای ترساندن مردم و دولت «تشر» می‌زند و «خود بزرگنمایی» می‌کند. او گفت: «برای یک کشور بدترین حالت آن است که مسئولان آن کشور، از تشر دشمن بترسند زیرا این کار در را برای ورود، تجاوز و تعرض او باز می کند.»
او ترسیدن و دلهره از «تشر دشمن» را «اولِ بدبختی» دانست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر