۱۳۹۵ آذر ۲۷, شنبه

اطلاعاتی در مورد اخوند قرائتی


محسن قرائتی اخوندی که دست پرورده مکارم شیرازی در حوزه علمیه قم بوده است.
کتاب تفسیر قرآن را در ۱۹سال و ۲۷ جلد منتشر می کند. و طبق گفته های خودش اصلا به فکر منافع اقتصادی و پولی نیست به طوری که وقتی برای اجرای برنامه به تلویزیون دعوت می شود هیچ پولی نمی خواهد و دریافت نمی کند چرا چون دست پرورده مکارم بوده و به فکر لقمه های بزرگتر از این پول ها بوده است.و بعد امام خمینی خیلی ناراحت می شود با اصرار زیاد فتوا می دهد که پول دریافتی از بیت المال نیست مثلا اخوند قراعتی نگران بیت المال است.
و بعد به حکم خمینی نماینده خودش در نهضت سواد آموزی و آموزش و پرورش می شود که مغز نوجوانان و جوانان را شستشو دهد .
و به شدت ادم می شود گفت نان به نرخ روز خوری است که الانم طوطی وار سخنان رهبر را تایید می کند که در تظاهرات سال ۸۸ علیه فتنه حرف می زند و وقتی رهبر علیه علوم انسانی در درس های دانشگاه ها سخنرانی می کند اخوند قراعتی همعلیه دانشگاه ها حرف می زند که در یکی از سخنرانی هایش می گوید که نمی دانم چرا در هر کشوری که دانشگاه بیشتر است آمار جرم و جنایت بیشتر است طبق  که دولت جمهوری اسلامی در هر زمینه ای هر جور به نفع منافع خودشان باشد تنظیم می کنند و نه بر طبق واقعیت و جالب اینجاست که با کمال پر رویی دانش و دانشگاه و تحصیلات را جنایت می داند و فقر اقتصادی و فرهنگی را باعث سربلندی دولت اسلامی می داند.
در اردیبهشت ۸۸ حرف های خود را فراموش می کند ویکی از دلایل عقب ماندگی در کشور  را بی سوادی جهل می داند که باید در این زمینه تلاش شود چرا چون همان طور که گفتم نان به نرخ روز خور است و به فکر لقمه های بزرگتر است چون در مورد موسسه خود حرف میزند چه می گوید باید از کافران با سواد هم استفاده شود.
یک سوال پیش م اید که چرا خودش که بیشتر از ۳۰ سال تدریس و تلاش برای اگاهی مردم و شستشو مغز نوجوانان میکند و امار جرم و جنایت در ایران هر روز بیشتر از دیروز است.
و هر وقت دنبال بودجه و لقمه های بزرگ است می گوید باید دانشگاهها تقویت شوند چون رییس نهضت سوادآموزی است و اقامه نماز که هیچ وقت بودجه اش اعلام نمی شود که فقط در سال ۸۶ اعلام کردن بودجه ۷ برابر شده است سالی هفت برابر خیلی هم عالی همیشه در برنامه هایش طبق برنامه ریزی های مشخص مردم را به زکات و خمس وادار می کند که هزینه جیب خودش و بقیه اخوند ها پر شود که زندگی تمام اخوند ها از جیب ملت ایران پر می شود که تا زمان ندهید دیندار نیستین به عبارتی تا به اخوندها باج ندهی دین نداری.
اقای قراعتی از طرفداران جدایی زن و مرد در جامعه است که به قول خودش باعث پیشرفت جامعه می شود مثلا در دانشگاه ها جدایی زن و مرد را باعث بیشتر درس خواندن جوانان و هواسشان جمع تر است که در یکی از برنامه هاش می گوید به بانوان تلویزیون و فیلم و روزنامه نبینید و نخوانید که باعث بروز شدن نمیشود فقط تفسیر بخوانید مثال خودش میدهد که ۴۰ کتاب نوشته.
نتیجه گیری:می شود گفت کهاقای قراعتی  و همه ی مبلغان دینی نزدیک به۳۵ سال چگونه مسلمان بودن و سعی کردند به مردم یاد دهند اما انچه خود مسولین می گویند که مردم نسبت به سال۵۷ بیشتر از دین و انجام فریضه دینی فاصله گرفته اند که همیشه پشت ای کلمه تهاجم فرهنگی دشمن دشمن دشمن قایم می شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر