۱۳۹۵ تیر ۱۳, یکشنبه

امارات به شهروندانش در مورد لباس پوشیدن در اروپا هشدار داد

Image copyrightGETTY
دولت امارات متحده عربی به شهروندان این کشور در مورد پوشیدن لباس سنتی عربی در کشورهای دیگر هشدار داده و از زنان اماراتی خواسته که از زدن روبنده در کشورهای اروپایی که پوشاندن صورت در آنها غیرقانونی است، خودداری کنند.
وزارت امور خارجه امارات در پیامی در توییتر به شهروندان این کشور که قصد سفر به کشورهای اروپایی و آمریکا را دارند، هشدار داده "برای تأمین امنیت خود در خارج از کشور از پوشیدن لباس های سنتی به ویژه در مکان های عمومی خودداری کنید."
این هشدار پس از آن صادر شده که یک تاجر اماراتی که لباس سنتی عربی به تن داشت در ایالت اوهایو آمریکا بازداشت شد. این حادثه پس از آن اتفاق افتاد که یکی از کارکنان هتلی به ظن آن که این تاجر اماراتی با تروریست ها مرتبط است، با پلیس تماس گرفته بود.
Image copyrightGETTY
روزنامه اماراتی گلف نیوز تصاویری از این مرد منتشر کرده است. این تصاویر مرد مذکور را در حالی نشان می دهد که روی زمین افتاده و دستبند به دست دارد.
وزارت امور خارجه امارات همچنین بدون اشاره به این حادثه در پیامی به زنان اماراتی در مورد پوشاندن صورت خود در کشورهای اروپایی هشدار داده است.
در این پیام که به زبان عربی و انگلیسی در وبسایت این وزارتخانه هم منتشر شده، از زنان اماراتی خواسته شده که به قوانین کشورهایی که به آن سفر می کنند، احترام بگذارنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر