۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

واردات اب معدنی ۶۰ هزار تومانی برای سلامت اقا زاده ها و تجارت مدیران

این آب معدنی با برند ووس از نروژ به برخی فروشگاه‌های خاص شمال تهران راه یافته است.
ab_madani
در حالیکه طبق آمار اعلام شده از سوی منابع رسمی بیش از ۴۰ درصد مردم در جمهوری اسلامی ایران زیر خط فقط زندگی می‌کنند در تهران نوعی آب معدنی با قیمت ۶۰ هزار تومان در شمال شهر به خواص جامعه اسلامی فروخته می‌شود.
دبیر انجمن آب‌های آشامیدنی و معدنی ایران با تایید این خبر گفته این آب معدنی خاص ساخت کشور نروژ و برای آدم‌های خاص راهی بازار شده است.
پیمان فروهر در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری کاسپین گفته «این آب معدنی با برند ووس از نروژ به برخی فروشگاه های خاص شمال تهران راه یافته است.»
تا چندی پیش این آب معدنی به صورت قاچاق به بازار می‌آمد اما به تازگی سازمان غذا و دارو مجوز واردات این برند را صادر کرده است که البته مصرف کننده آن، برخی سفارت خانه ها و افراد خاص در ایران هستند.
کمتر از ۳ درصد جمعیت ایران از آب‌های بسته بندی استفاده می کنند و این در حالیست که به محض ایجاد تنش اقتصادی و معیشتی، بسیاری از مصرف کننده های ایرانی بلافاصله این محصول را از سبد کالایی خود حذف می کنند.
دبیر انجمن آب های آشامیدنی و معدنی ایران این را هم اضافه کرده واردات این محصول به صنعت ما آسیبی نمی‌زند زیرا مردم توان خرید آب بسته بندی تولید داخل را با قیمت ۸۰۰ تومان هم ندارند چه برسد به اینکه برند ۳۰ تا ۶۰ هزار تومانی بخرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر