۱۳۹۵ شهریور ۱۸, پنجشنبه

ریشه سید و سیده از کجا وارد ایران شده

سید و سیده چیست؟ و از کجا آمده اند؟

سید و سیده چیست؟ و از کجا آمده اند؟ نژادی از نتیجه تجاورات عربهای متجاوز و وحشی در ایران بنام سید و سیده راه اندازی شد!
هنگامی که سپاه اسلام دروغین محمد، پیامبر تازیان، به فرماندهی عمر بن خطاب و علی بن ابی طالب به ایران حمله کردند، بیش از 3 میلیون ایرانی را در نبردهای جلولا، نهاوند، ری، استخر، شوش، گرگان، طالقان، مازندران، دیلمان، کرمان، مداین، استخر، فارس، قادسی و شهرهای دیگر کشته و سر بریدند.
مردهای عرب بدستور آیه قرآن، «قتلو فی سلیل الله و اسراکم = تا میتوانید بکشید در راه الله و اسیر و غنیمت بگیرید.
طبق فرمانهای عمر و علی و ولید و یزید، شروع به دست درازی و تجاوز به زنان و دختران ایرانی بی پناه کردند، و در نتیجه چنین ددمنشی و وحشیگری بی سابقه تاریخی، بسیاری از نوزدان بدنیا آمدند، که کسی نمی دانست پدران اینها چه کسانی هستند.
تا پیش از این، مناسبات خانوادگی در ایران زمان ساسانی، بر پایه مهر، آشتی، ارج و بزرگی بود، و چنین ددمنشی را هیچ کس در تاریخ بیاد نداشت.
خانواده ها، برای این که این فرزندان حاصل تجاوز و همبستر شدن اعراب جنایتکار با زنان و دختران ایرانی، با فرزندان راستین ایرانی اشتباه گرفته نشوند، بر نوزادان پسر، پیشوند سید و بر نوزادان دختر پیشوند سیده نهادند تا براحتی قابل شناخت باشند.
بدین گونه نژادی از نتیجه تجاورات عربهای متجاوز و وحشی در ایران بنام سید و سیده راه اندازی شد. آنهایی که سید هاشمی هستند، سرکرده متجاوز آنها، به هاشم عموی محمد می رسد. آنهایی که سید موسوی هستند، نیایشان به ابوسفیان و عمر می رسد، و سید های علوی به علی ابن ابی طالب، دژخیم محمد می رسند.
کلمه سید اولاد پیامبر بکلی دروغ و ساخته آخوندهای تازی است، زیرا محمد بن عبدالله اساسا فرزند پسر نداشت که کسی به او منتسب باشد، و همه از نسل دامادهای او مثل معاویه و علی و دیگر راهزنان بیابانهای حجاز و شام و کوفه هستند.
به امید آزادی ایران عزیز از چنگال کثیف و خونخوار اسلام
نویسنده حمیدرضا تبریزی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر