۱۳۹۵ شهریور ۱۱, پنجشنبه

مسلمانانی که کوکائین را حرام نمیدانند و پیتزا را حرام

فرانسه:ضرب و شتم یک زوج توسط  مسلمانان به دلیل خوردن گوشت خوک!


دو جوان مسلمان، زن و شوهری را بدلیل اینکه داخل پیتزای آنها گوشت خوک بوده و در حال خوردن آن بودند را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
پایگاه خبری بریت برت گفته است:یونس ابوسعید و فتاح ابوزید دو جوان (هر دو ۲۷ ساله) مسلمان افراطی ، که به یک کلوب شبانه رفته بودند به زوج جوانی کوکائین پیشنهاد دادند (تعارف کردند) که در این لحظه متوجه شدند این زوج جوان مشغول خوردن پیتزایی هستند که از گوشت خوک می باشد.
در این لحظه جنجالی به پا می کنند و با خشونت تمام به این زوج جوان اخطار می کنند که اگر از این غذا بخورید به جهنم می روید!
سپس این دو نفر بخاطر اینکه این زن جوان را تحقیر کنند موهای او را از پشت سرش با یک دست گرفتند و دو انگشت دست دیگر را در بینی این زن فرو بردند که این زن از ترس و درد زیاد فریاد می زد. در این بین مرد همراه این زن به دفاع از او برخاست که این دو جوان ضارب مرد را نیز بطرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.
با مداخله نگهبانان کلوب ، ضاربین از محل فرار می کنند، خودرویی که با آن فرار می کنند یک خودروی آلمانی با شماره پلاک بلژیک و اجاره ای نیز بوده است.
 این اتفاق در  کشور فرانسه بوقوع پیوسته است، پلیس توسط آشپز کلوب و این زوج جوان و از طریق دوربین آن مکان و همچنین پیگیری خودروی یادشده این دو ضارب را شناسایی و دستگیر نمود و دادگاه آنها را به یکسال و نیم زندان و ۱۵۰۰ یورو جریمه نقدی محکوم نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر