۱۳۹۵ شهریور ۱۳, شنبه

قوانین جدید فوتبال دولت اسلامی


داعش:اگر بازیکنان در زمین فوتبال مصدوم شدند میتوانند حریف خاطی را قصاص کنند!

داعش:اگر بازیکنان در زمین فوتبال مصدوم شدند میتوانند حریف خاطی را قصاص کنند!

داعش در تلاش برای جایگزینی قوانین فیفا، قوانین جدیدی تاسیس کرده است که به بازیکنان اجازه می دهد اگر در زمین آسیب دیدند، حریف خود را قصاص کنند.
گروه اسلامی/تروریستی  داعش،با تغییر قوانین فدراسیون جهانی فوتبال  اعلام کرده است از این پس بازیکنانی که در زمین مصدوم می شوند می توانند حریف خود را قصاص کنند!
به گزارش یک سازمان حقوق بشری مستقر در انگلیس، داعش به دلیل پیروی داوران فوتبال از قوانین فیفا، که بر اساس ادعای آن ها برخلاف معیارهای شریعت اسلامی است، را ممنوع کرده است.
طبق گزارشی که دیده بان حقوق بشر سوریه منتشر کرد، دادگاه داعش اخیرا حکم داده است که داوران فوتبال «بر اساس دستورات خداوند عمل نمی کنند. این احتمالا مخالفت اراده الله و سنت محمد است.»
نشریه بریتانیایی دیلی میل در گزارشی گفته است: داعش، در گذشته در مناطق تحت اشغال خود در سوریه، آموزش ریاضیات و ماهواره را (مانند جمهوری اسلامی)ممنوع اعلام کرده بود . اکنون زمان آن فرا رسیده تا داوران فوتبال نیز در میان ممنوعیت های این گروه اسلامی/تروریستی قرار گیرند.
 این فتوا دقیقا قبل از آغاز  مسابقات لیگ در دیرالزور تحت کنترل داعش در سوریه  اعلام شده است  در عین حال، گویا فوتبال کماکان در آن منطقه قانونی است؛ البته به شرطی که مطابق قوانین فیفا نباشد.
دادگاه داعش در تلاش برای جایگزینی قوانین فیفا، قوانین جدیدی تاسیس کرده است که به بازیکنان اجازه می دهد اگر در زمین آسیب دیدند، حریف خود را قصاص کنند. آن ها می توانند یا تقاضای قصاص کنند و یا بابت آن دیه دریافت کنند.
یکی از بازیکنان به دیدبان حقوق بشر سوریه که گویا در آن منطقه بسیار فعال است گفت: «ما خیلی خوش شانس هستیم چون فوتبالی که بازی می کنیم، به اسم فیفا برگزار نمی شود.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر