۱۳۹۵ فروردین ۲۵, چهارشنبه

جواب محکم رونالدو به منتقدان

Image copyrightGetty
Image captionکریستیانو رونالدو در حال حاضر آقای گل لیگ قهرمانان اروپا و لیگ فوتبال اسپانیا است
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، یک بار دیگر در ترکیب تیمش درخشید تا هم منتقدان را ساکت کند و هم رئال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند.
رئال مادرید که در بازی رفت دو بر صفر به ولفسبورگ باخته بود، دیدار برگشت را با هت‌تریک (سه گل در یک بازی) رونالدو ۲-۳ برنده شد. این سی و هفتمین هت‌تریک رونالدو در لباس رئال مادرید بود.
حدود دو ماه پیش بود که رونالدو از سئوال خبرنگاران در رابطه با عدم توانایی‌اش برای گلزنی در بازی‌های خارج از خانه عصبانی شد و کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد، اما پس از این پیروزی رونالدو ۳۱ ساله گفت: "گفته می‌شد که فصل بدی را می‌گذرانم، اما حالا به نظر می‌رسد که آن‌قدرها هم بد نیست."
رونالدو که از سوی هواداران رئال در بازی برگشت مقابل رم از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هو شد تا این جای فصل ۴۶ گل برای رئال در رقابت‌های مختلف زده است که از این میان ۱۶ گل در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
رونالدو گفت: "نمی‌گویم بهترین اما یکی از بهترین شب‌های من در اروپا بود. مردم انتقاد می‌کنند اما من فقط به کارم ادامه می‌دهم و شما می‌توانید اعداد و آمار را ببینید. خیلی خوشحالم، هنوز یک ماه دیگر از فصل باقی مانده و من می‌توانم بهتر هم شوم. بدک نبود، گلزنی در خون من است و من می‌خواهم باز هم برای تیم گل بزنم."
اما در دیگر بازی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم منچستر سیتی توانست با پیروزی بر پاری‌سن‌ژرمن اولین حضورش در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرد.
در این مسابقه با این که سرخیو آگوئرو یک ضربه پنالتی را از دست داد، اما گل دقیقه ۷۶ کوین دی‌بروین برای رساندن آبی‌های منچستر به نیمه‎‌نهایی کافی بود. بازی رفت در پاریس با تساوی ۲-۲ تمام شده بود.
قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا جمعه آینده برگزار می‌شود و بایرن مونیخ یکی از حریفان احتمالی منچستر سیتی در آن دیدار است؛ تیمی که سرمربی‌اش، پپ گواردیولا، فصل آینده جایگزین مانوئل پلگرینی در سیتی خواهد شد. بایرن مونیخ که در بازی رفت یک بر صفر بنفیکا را برد، امشب در دیدار برگشت به میدان می‌رود.
پلگرینی ۶۲ ساله گفت: "فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی کنیم. به هرحال مسابقه سختی خواهد بود. بایرن مونیخ، بارسلونا یا رئال مادرید."
منچستر سیتی در چهار حضور قبلی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا، دوبار در مرحله گروهی حذف شده بود و دو بار نیز در مرحله یک‌هشتم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر