۱۳۹۵ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

اختلاف نظر و تنش میان طرفدارهای روحانی و احمدی نژاد

خبرگزاری ایلنا گزارش داده است که در مراسم افتتاح "انجمن اسلامی آرمان" در دانشگاه علم و صنعت در تهران، میان دانشجویان طرفدار دولت حسن روحانی و هواداران محمود احمدی‌نژاد تشنج به وجود آمده است.
این مراسم امروز ۳۱ فروردین (۱۹ آوریل) در آمفی تئاتر دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، اما به دلیل بروز تشنج، ناتمام پایان یافت.
علی شکوری راد، از چهره های اصلاح طلب و ابراهیم اصغرزاده از فعالان سیاسی و از "دانشجویان پیرو خط امام" در وقایع گروگانگیری دیپلمات های آمریکایی در سال ۵۸، سخنرانان مراسم بودند.
دانشگاه علم و صنعت به عنوان محل تدریس آقای احمدی نژاد شناخته می شود.
ایلنا می گوید که پیش از آغاز مراسم افتتاح انجمن اسلامی آرمان دانشگاه علم و صنعت، "جمعی از دانشجویان مخالف دولت با در دست داشتن پرچم‌های زرد حزب‌الله لبنان در سالن حضور داشتند و شعار می‌دادند."
بر اساس این گزارش، دانشجویان معترض پیش از آغاز سخنرانی آقای شکوری راد، دست‌نوشته‌هایی با مضمون "فتنه‌گر عاشورا اعدام باید گردد" در دست داشتند و در ادامه سخنرانی او را متشنج کردند.
ایلنا می گوید با وجود اینکه قبل از سخنرانی آقای اصغرزاده "مأموران حراست دانشگاه برخی وسائل خطرناک که عده‌ای همراه خود داشتند را از آنها گرفتند، اما چندبار بعضی از این افراد به سمت تریبون حمله کردند تا ابراهیم اصغرزاده را کتک بزنند که با ممانعت دانشجویان این دانشگاه، چنین اتفاقی نیفتاد."
مضمون سخنرانی آقای اصغرزاده انتقاد از سیاست های دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد بوده است.


بر اساس گزارش ها "عده‌ای با شعار حزب‌الله حزب‌الله" مانع ادامه سخنرانی او شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر