۱۳۹۵ اردیبهشت ۶, دوشنبه

ریاض محرز بهترین بازیکن اتحادیه فوتبال انگلیس شد.

Image copyrightPA
ریاض محرز، مهاجم تیم لستر سیتی به عنوان بهترین بازیکن سال "اتحادیه فوتبال حرفه‌ای" انگلستان انتخاب شد.
محرز ۲۵ ساله جایزه‌اش را یکشنبه شب و چند ساعت پس از آنکه تیمش ۴ بر صفر سوانزی را شکست داد، در هتلی در مرکز لندن دریافت کرد. او زننده گل اول این بازی بود.
مهاجم تیم ملی الجزایر در این فصل با زدن ۱۷ گل و دادن ۱۱ پاس گل سهم مهمی در صدرنشینی بلامنازع و غیرقابل پیش‌بینی لسترسیتی داشته است.
لستر سیتی اکنون تنها ۵ امتیاز تا نخستین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتبال انگلستان فاصله دارد.
هری کین (تاتنهام)، مسعود اوزیل (آرسنال)، دیمیتری پایت (وست‌هم) و جیمی واردی (لستر سیتی) نفرات بعدی فهرست برترین‌های فوتبال انگلستان هستند.
دلی الی، هافبک ۲۰ ساله تاتنهام نیز به عنوان بهترین بازیکن جوان و ایزی کریستنسن، مهاجم منچستر سیتی به عنوان بهترین بازیکن زن "اتحادیه فوتبال حرفه‌ای" معرفی شدند.
Image copyrightGetty
Image captionگیگز با ۹۶۳ بازی رکورد بیشترین حضور در مسابقات لیگ انگلستان را دارد
در مراسم شب گذشته رایان گیگز، کاپیتان سابق منچستر یونایتد و کمک مربی فعلی این تیم جایزه لیاقت را به دست آورد.
گیگز، ۴۲ ساله که با ۹۶۳ بازی رکورد بیشترین حضور در مسابقات لیگ انگلستان را دارد و پرافتخارترین بازیکن منچستر یونایتد محسوب می‌شود، جایزه‎‌ای را گرفت که پیشتر بزرگان منچستر یونایتد همچون مت بازبی، بابی چارلتون و الکس فرگوسن گرفته بودند.
او به عنوان بازیکن همراه با تیمش ۱۳ بار قهرمان لیگ، ۴ بار قهرمان جام حذفی و ۲ بار قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شده است.
در مراسم جوایز "اتحادیه فوتبال حرفه‌ای" تیم رویایی لیگ برتر هم معرفی شد. لستر سیتی و تاتنهام ( دو تیم اول لیگ) هر کدام چهار بازیکن و تیم‌های منچستر یونایتد، آرسنال و وست‌هم هر کدام یک بازیکن در این تیم داشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر