۱۳۹۵ آبان ۳, دوشنبه

ایت الله سبحانی مرجع تقلید شیعه: جوانان به راحتی در اینترنت به پیامبر توهین میکنند و مسیحی و بهایی میشوند

جعفرسبحانی از مراجع تقلید شیعه با انتقاد از اینترنت و فضای مجازی گفته جوانان به راحتی در اینترنت مسیحی و بهایی می‌شوند و یا به پیامبر توهین می‌کنند.
sobhaniii
به گزارش «محبت‌نیوز» جعفرسبحانی از مراجع تقلید شیعه گفته عکس‌هایی از اینترنت در دست جوانان قم است که اگر نشان بدهم همه تکان می‌خورید، او نگفته چه عکس‌هایی که سبب تکان خوردن می‌شود اما گفته باید اینترنت مستقل در کشور راه‌اندازی شود.
سبحانی در دیدار با رییس پدافند غیرعامل ضمن هشدار نسبت به محتوای مخرب و منحرف‌کننده اینترنت، خواستار اینترنت قابل‌ کنترل و مدیریت آن از داخل کشور شد.
او گفت اینترنت را عین صافی و آب زلال برای ما تبلیغ کردند و ما نیز همان روزهای اول پذیرفتیم، اما یکی، دو سال است که فضای مجازی خیلی خطرناک شده است و همه جوانان کشور می‌توانند از طریق اینترنت به‌آسانی تبلیغات مسیحی‌ها، بهایی‌ها، فحاشی علیه پیغمبر و امام و همه نوع وسایل ابتذال را در اختیار داشته باشند».
این مرجع تقلید با بیان اینکه من نمی‌خواهم تحلیل‌های آنها را مطرح کنم، گفت: «محتوای مبتذل اینترنت جوانان را به فساد می‌کشاند. دشمن می‌خواست از طریق نظامی ایران را بپوساند که در این کار موفق نشد و اکنون از طریق فرهنگی و از درون می‌خواهد عمل کند و یکی از ابزارهای آن نیز همین اینترنت است».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر