۱۳۹۵ مهر ۱۹, دوشنبه

تحریک جنسی مسلمانان دردسر جدید در المان

مسئولین ضمن ممنوع کردن ورود پناهجویان مسلمان به محوطه مدرسه، تعداد آموزگاران مراقب در هنگام زنگ تفریح را افزایش داده اند.
mohabatnews676
به گزارش«محبت نیوز» مسئولین یکی از مدارس آلمان با ارسال نامه ای به والدین دانش آموزان دختر توصیه کردند که دختران خود را از پوشیدن دامن کوتاه و لباس های بدن نما منع کنند تا پناهنده های مسلمانی که در اردوگاه موقت (در همسایگی مدرسه) اسکان داده شده اند، تحریک نشوند.
به نوشته تارنمای”ایران جوان”، به تایید ساکنان محلی، یک هفته قبل در سالن ورزش Wilhelm-Diess در Pocking استان باواریا، اردوگاه موقتی برای اسکان ۲۰۰ پناهنده مسلمان سوری احداث شد.
با اینکه از اسکان پناهنده ها به این سو، کلاس های ورزش و بدن سازی مدرسه در مکان دیگری برگزار می شوند، ولی والدین و مسوولین مدرسه نگران امنیت دانش آموزان دختر می باشند.
به همین دلیل مسوولین ضمن ممنوع کردن ورود پناهنده ها به محوطه مدرسه، تعداد آموزگاران مراقب در هنگام زنگ تفریح را افزایش داده اند.
در قسمتی از نامه ای که برای والدین ارسال شده، آمده است: پناهندگان سوری عمومن مسلمان هستند و عربی صحبت می کنند و تابع فرهنگ خودشان می باشند. پوشیدن تاپ یا بلوز، شلوارک یا دامن کوتاه می تواند سبب ایجاد شدن سوء تفاهم نزد آنها بشود، به همین دلیل برای اجتناب از آن توصیه می شود که دختران از پوشیدن اینگونه لباس ها خودداری کنند.
یکی از سیاستمداران محلی که هویت خود را فاش نکرد، در گفتگو با خبرنگار Die Welt گفت: با اینکه این نامه به مذاق والدین خوش نیامده است، ولی ارسال آن ضروری بود. هنگامی که پسرهای نوجوان مسلمان به استخرهای عمومی می روند و دختران بیکینی پوش را می بینند، تحریک می شوند و برای دخترها مزاحمت ایجاد می کنند. آنها از فرهنگی می آیند که در آن زنان و دختران از نشان دادن پوست برهنه منع شده اند.
پیش از این نیز در دانمارک برای مقابله با موج خشونت های جنسی که از سوی پناهنده های مسلمان صورت می گیرد، یک اسپری جدید (مشابه اسپری فلفل) را بین زنان و دختران دانمارکی در شهر Haderslev توزیع کرده اند تا آنها بتوانند با پاشیدن آن به صورت مهاجم، از خود در برابر حملات جنسی محافظت کنند.
کارلسن رهبر حزب ناسیونالیست دانمارک در گفتگو با خبرنگاران، توزیع اسپری را ضروری دانست و گفت: فکر نمی کنم اقدام ما، تحریک آمیز باشد. ما در جامعه مان با مشکل جدی در رویارویی با مسلمانان روبرو هستیم. بسیاری از دانمارکی ها دیگر خود را در امنیت احساس نمی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر