۱۳۹۵ شهریور ۴, پنجشنبه

بازار درامد زایی سکس و تفریحات اعراب در مشهد مقدس کساد شده

گزارش‌های رسیده از مشهد حکایت از آن دارد که اعراب باغ‌های اطراف این شهر در کوهسنگی و شاندیز و طرقبه را اجاره می‌کنند و از دلالان درخواست می‌کنند تا در همان محل زنان تن‌فروش را در اختیارشان قرار دهند.
sex_mashhad
 دو هفته پیش احمد‌علم‌الهدی، که این روزها به امپراطور خراسان مشهور شده از هتلداران مشهد انتقاد کرد و پرسید چرا باید ۴۰ درصد هتل‌های پنج‌ستاره اطراف حرم خالی باشد در حالی که برخی از زائران باید به دلیل تنگدستی در زیرگذر حرم چادر بزنند و آنجا ‌ساکن شوند.
حالا رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد گفته حمله به اماکن دیپلماتیک عربستان، قطع روابط دیپلماتیک با این کشور و تیره شدن روابط با کشورهای حوزه خلیج فارس بر گردشگری این شهر تاثیر منفی گذاشته و در ماه‌های گذشته حدود ۸۰ درصد از تعداد زائران خارجی در مشهد کمتر شده است. این یعنی قیمت آن هتل‌ها آنقدر بالاست که بسیاری از مسافران قادر به پرداخت آن نیستند و فقط توریست‌های خارجی به ویژه اعراب قدرت پرداخت آن را دارند.
اما روی دیگر سکه اخبار دیگری است. یک سال پیش روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی با عنوان «زیارت، غذا، سکس و پارک آبی در شهر مقدس مشهد» نوشته بود بسیاری از زوار عراقی پس از ظهور داعش ترجیح می‌دهند به مشهد سفر کنند، آنهم به قصد سکس توریسم.
این گزارش با ارائه آماری از تعداد گردشگران عراقی در مشهد از زبان معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری آغاز می‌شد و در نهایت به نقل از افراد مختلف مستنداتی از مطالبات زوار عراقی برای سکس و تفریحات دیگر ارائه می‌داد.
گزارش‌های رسیده از مشهد حکایت از آن دارد که اعراب باغ‌های اطراف این شهر در کوهسنگی و شاندیز و طرقبه را اجاره می‌کنند و از دلالان درخواست می‌کنند تا در همان محل زنان تن‌فروش را در اختیارشان قرار دهند و چون از این معامله سود خوبی برای واسطه‌ها دارد بازار آن پر رونق است.
به گفته یکی از شهروندان مشهدی «مسئولان این شهر باید کلاه خود را بالاتر گذارند، اعراب پولدار برای سه شب حاضرند ۵ میلیون پرداخت کنند در عین حال در سال‌های اخیر بیماری‌های واگیرداری از اعراب به برخی از کارگران جنسی منتقل شده است.» با این وجود حساسیت امام جمعه و مسئولین این شهر بیشتر بر روی برگزار نشدن کنسرت‌هاست.
حالا اما سخت‌گیری‌های اخیر در مورد شناسایی مهمانی‌ها و مجالس بزم در این شهر توریست‌ها را نگران کرده که مبادا گرفتار نیروی انتظامی شوند. از این رو مدتی است مشهد به خصوص در زمینه جذب زوار خارجی با ضعف روبه رو شده، چرا که بساط سکس توریسم در این شهر رو به افول گذاشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر