۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

باشگاه وستهم حمله کنندگان به اتوبوس منچستریونایتد را تا اخر ععمر محروم کرد.

Image copyrightGETTY
باشگاه وستهم گفته هوادارانی که سه‌شنبه شب به اتوبوس حامل بازیکنان منچستریونایتد حمله کردند، را مادام العمر از حضور در ورزشگاه محروم خواهد کرد.
شکستن یکی از شیشه‌های اتوبوس حامل منچستریونایتد پیش از مسابقه، باعث شد بازی این تیم با وستهم با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شود.
در بیانیه باشگاه وستهم آمده است:" ما از رفتار اشتباه و نادرست گروهی از هوادارانمان در بیرون از زمین زمانی که اتوبوس تیم منچستریونایتد آسیب دید، مطلع هستیم. این حرکت به هیچ وجه قابل قبول نیست و ما با همکاری پلیس افرادی که مسئول این حادثه بودند را شناسایی و مادام العمر از حضور در ورزشگاه محروم خواهیم کرد."
وستهم در آخرین مسابقه خود در ورزشگاه آپتون پارک میزبان منچستریونایتد بود، بازی که شیاطین سرخ در صورت برد مقابل این تیم می‌توانستد بالاتر از منچسترسیتی رقیب قدیمی خود سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.
فدراسیون فوتبال انگلستان هم در اطلاعیه با محکوم کردن این اتفاق گفته است:" ما با همکاری پلیس و دو باشگاه‌ تحقیقات کاملی در مورد این حادثه انجام خواهیم داد."
همچنین در جریان مسابقه وستهم و منچستریونایتد که در پایان سه بر دو به نفع تیم میزبان به پایان رسید، هواداران وستهم به سمت داوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد بطری پرتاب کردند.
بازی های خانگی باشگاه وستهم از فصل آینده لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه المپیک لندن برگزار خواهد شد، ورزشگاهی که برای بازی‌های تابستانی ۲۰۱۲ لندن ساخته شد.
تصاویر ویدیویی که جسی لینگراد بازیکن منچستریونایتد با موبایل خود ضبط کرده نشان می‌دهد بازیکنان منچستریونایتد در هنگام پرتاب شدن بطری و اجسام دیگر درازکش کف اتوبوس خوابیده‌اند و در حال خندیدن و فریاد زدن هستند.
وین رونی کاپیتان منچستریونایتد درباره این حادثه گفته است:" این حرکت درستی نبود، اتوبوس داغان شد. من مطمئنم که باشگاه وستهم از رفتار هوادارانش ناامید شد."
دیوید سولیوان یکی از مالکان باشگاه وستهم پس از پایان بازی با انکار حمله به اتوبوس منچستریونایتد گفت:" گروهی از هواداران اطراف اتوبوس بودند و به دلیل ازدیاد جمعیت فشار از اطراف به آنها وارد می آمد اما هیچ کس به اتوبوس حمله نکرد."
او در پاسخ به انتشار عکسی از اتوبوس منچستریونایتد که شیشه های آن شکسته شده بود گفت:" اگر شما اتوبوس را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که هیچ آسیبی به آن وارد نشده است."
پلیس لندن تاکید کرده که همه پیش بینی های لازم برای برگزاری این بازی را انجام داده بوده، در بیانیه پلیس آمده است:" ما از پرتاب اجسام مختلف به سمت اتوبوس منچستریونایتد اطلاع داریم."
در پایان بازی وستهم و منچستریونایتد، وستهم با آتش بازی و تقدیر از بازیکنان سابق این باشگاه، پس از ۱۱۲ سال با ورزشگاه آپتون پارک خداحافظی کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر